.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقال 1300 نفر از کارکنان دولت به مازندران

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری مازندران از انتقال هزار و 316 نفر از کارکنان دولت که بخش اعظمی از آنان در تهران شاغل بودند، به مازندران خبر داد.

به گزارش مهر، احمد جمشیدی در جلسه کارگروه تحول اداری مازندران در شرکت برق منطقه ای استان افزود: مازندران جزء استان های برتر در انتقال کارکنان دولت است.

وی با اشاره به اینکه این طرح ممکن است فرصت اشتغال را از استان بگیرد یا نیروهای انتقال یافته مناسب نباشند، تصریح کرد: در هر صورت این حکم از سوی دولت صادر شده و باید اجرایی شود.

جمشیدی با بیان اینکه بالاترین حجم درخواستها انتقال به مازندران است، یادآور شد: اغلب دستگاه ها بدون فشار، کارکنان جدید را پذیرفته اند و فقط در مواردی مجبور شده ایم دستگاه ها را برای به خدمت گرفتن نیروی منتقل شده، مجاب کنیم.

وی افزود: برخی دستگاه ها برای نپذیرفتن نیروی جدید از مرکز استدلالهایی داشتند که قابل قبول بود و به رغم وجود فشار از سوی پایتخت، ما هم برای انتقال برخی نیروها ها موافقت نکردیم.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری مازندران خاطرنشان کرد: این مسئله به عنوان یک سیاست محکم دولت است و باید همکاری کنیم تا به درستی اجرا شود و طبعات آن را هم پذیرا باشیم.

وی اظهار داشت: از تعداد 12 هزار نیروی درخواست کننده انتقال در کشور، شش هزار نفر درخواست انتقال به مازندران داشته اند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.059 seconds.